fbpx Ugrás a tartalomra

Hogyan segítenek a szűrők a termékeid eladásában?

Sárvári Nelli

Sárvári Nelli

Online áruházad elkészítése során fontos, hogy figyelj arra, hogy a vásárlóid számára is megfelelő élményt biztosíts a termékek válogatása közben. A szűrők nagyban megkönnyítik a vásárlók életét, hiszen egyszerűen keresgélhetnek a számukra fontos funkciók között, anélkül, hogy elvesznének az oldaladon.

Ebben a cikkünkben szeretnénk kihangsúlyozni azt, hogy mennyire fontos a termékszűrők szerepe online áruházadban, illetve mire érdemes figyelni a Shopify sablonok kiválasztásánál, hogy a számodra megfelelő módon jelenjen meg ez a lehetőség.

A termékkategorizálás fontosságáról már egy korábbi cikkünkben is írtunk, amelyet itt olvashatsz el. Vessünk most egy pillantást a szűrők lényegességére.

Mik azok a termékszűrők?

A termékszűrők segítséget nyújthatnak számodra egy webáruházban való böngészés során, amennyiben szeretnéd leszűkíteni a találatok listáját. Ezek segítségével könnyedén beállíthatod az árkategóriákat, a gyártókat, a termék típusát, a termékek variánsait (szín, méret, anyag stb.), a termék elérhetőségét stb.

Fontos, hogy online áruházad során nagy hangsúlyt fektess arra, hogy ezek mind megjelenjenek lehetőségként, hiszen ezzel nagyban megkönnyítheted a vásárlók és a saját dolgodat is. A termékszűrők kialakítása sokkal átláthatóbbá és felhasználóbarátabbá teheti az online áruházad, így érdemes fontolóra venni, amennyiben nem gondolkoztál rajta ezelőtt.

A legjobb módszer mindenképp az lehet, hogyha saját vásárlási élményeidre gondolsz. Jártál már olyan oldalon, ahol ez a lehetőség nem volt adott? Melyik volt szimpatikusabb számodra? Természetesen amennyiben csak pár termékkel rendelkezel nem biztos, hogy érdemes a termékszűrők beállításával időt tölteni, azonban több termék esetén határozottan hasznos lehet.

Mire érdemes odafigyelni a szűrők kiválasztása során?

A Shopify sablonok kiválasztása során számos fontos aspektusra kell odafigyelni többek között a szűrőkre is. A Shopify sablonok esetében megfigyelhető, hogy főként a fizetős verziókban található lehetőség a termékszűrők kialakítására, azonban ezek sem mindig nyújtják a lehető legjobb eredményt.

Szerencsére lehetőség van külön alkalmazás segítségével megoldani ezt a problémát. Ez rengeteg beállítás eredményeként oldható meg, így sajnos nem tartozik az egyszerű alkalmazások közé. Amennyiben elakadnál Digiloop csapatunk a segítségedre lehet, hiszen a szűrök beállítása során sok mindent be kell állítani, és a személyreszabás nem könnyű feladat. Az alkalmazásban rendelkezésedre áll plusz kereső, hogy a szűrés után rendezni tudd például az akciós vagy a bestseller termékeket is.

Néhány korábbi munkánk segítségével bemutatjuk, hogy pontosan hogyan is néznek ki az egyes sablonokban a termékszűrő beállítások.

Forrás: Nonplusz

A Nonplusz oldalán látható, hogy az ár, a méret és a szín volt fontos a ruhadarabok szűrőjének beállításakor. Ezek a kategóriák kifejezetten fontosak lehetnek, amennyiben ruhaneműt szeretnél árusítani webáruházadban.

fresh by terra
Forrás: Fresh by Terra

Természetesen a kevesebb néha több, ahogyan az a Fresh by Terra oldalán is látható. Nem minden esetben szükséges többféle szűrőt beállítani, ez nagyban függ attól, hogy pontosan milyen termékeket árusítasz webáruházadban. Amennyiben nem rendelkezel sok termékkel szintén hasznos lehet a kevesebb szűrő beállítása online áruházadban.

Forrás: Gardino

A Gardino honlapja tökéletesen bemutatja, hogy a szűrők beállítása esetén a határ a csillagos ég. Gyakorlatilag bármilyen lehetőség beállítható, amennyiben plusz elemekkel szeretnéd megspékelni a szín, ár és méret opciókat.

A szűrők rendezését és az adott aspektusok sorrendjét természetesen te tudod beállítani. Érdemes egyfajta logikai sorrendet kialakítani és végiggondolni, hogy melyek azok a pontok, amelyek a lehető legnagyobb segítséget nyújthatnak a vásárlóid számára. Ez alapján érdemes összeállítani egy sorrendet, hogy a lehető legtöbb támogatást nyújthasd a vásárlók számára.

Kitől kérhetsz segítséget?

Digiloop

A szűrők beállítása nem egyszerű feladat, pláne hogyha külön alkalmazás segítségével kell mindezt megoldanod. Amennyiben nem tudod, hogy kezdj hozzá, vagy megakadtál a procedúra során keresd Digiloop Shopify Expert csapatunkat, hogy segítséget nyújthassunk a felmerülő probléma mihamarabbi megoldásában.

Csapatunk természetesen a szűrők beállításán túl több helyzetben is segítséget tud nyújtani. Amennyiben szeretnéd elkezdeni Shopify áruházad, de nehézségekbe ütközöl, nyugodtan keress minket, hiszen az elejétől a végéig elkészíthetjük webáruházad, pont olyanra, amilyenre szeretnéd. A Digiloop Shopify Expert csapat fontosságáról az alábbi cikkünkben olvashatsz.

Összegzés

Összességében tehát érdemes nagy hangsúlyt fektetni az egyes szűrők beállítására, hiszen ezáltal sokkal átláthatóbbá teheted online áruházad a látogatók számára. A vásárlói bizalom növelésével pedig az eladásaid számát is növelheted. Ezért ha a webáruházad még nem rendelkezik semmilyen szűrővel akkor érdemes minél hamarabb beállítanod ezeket.

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
e-mail marketing hogyan kezd el

E-mail marketing – Hogyan kezdd el?

Egy kezdő vállalkozás esetében nem könnyű az e-mail marketing gépezetet beindítani, de van egy-két jól bevált módszer, amivel meg lehet ezt könnyíteni. Ebből a cikkből

Tetszett a cikk?
Olvasd el a többi írásunkat is!