fbpx Ugrás a tartalomra

Milyen gyors online áruházad? Derítsd ki könnyedén!

Sárvári Nelli

Sárvári Nelli

Content Manager

A jó vállalkozások gyorsak. A gyors szállítás és az azonnali ügyfélszolgálat mind olyan funkciók, amelyek szükségesek, hiszen a vásárlók gyorsaságot várnak el minden téren. Pontosan ennek kell megvalósulnia az online áruházad esetében is. A lassú teljesítmény és az oldalad betöltésének sebessége nagyban befolyásolja, hogy hogyan fognak hozzád viszonyulni a fogyasztók. Továbbá azt is meghatározza, hogy milyen lesz az első benyomásuk Rólad. Ezért nem mindegy, hogy milyen gyors online áruházad.

Ezért nézheted meg mostantól a Shopify új funkciójának segítségével, hogy milyen gyors online áruházad és hol tudsz még fejlődni. Az online áruházad honlapján gyorsasági teszteket végeznek a fejlesztők. Így megtudhatod, hogy milyen sebeséggel is működik az oldalad és össze tudod hasonlítani a különböző vállalatok honlapjainak gyorsaságával.

Add meg a vásárlóidnak a gyors vásárlás és nézelődés lehetőségét, pontosan úgy, ahogyan azt ők elvárják. Könnyedén megtekintheted az online áruházad sebességét, hiszen már minden Shopify-on jelenlévő kereskedő számára elérhető ez a funkció.

gyors

Milyen gyors online áruházad?

Az online áruházad sebességét a Google Lighthouse jóvoltából tudod leellenőrizni. Az eredményed egy 100-as skálán fog megjelenni. Mielőtt növelnéd ezt a számot, vessünk egy pillantást arra, hogy hogyan is működik ez a rendszer.

A Google Lighthouse különféle teljesítménymutatókat használ ahhoz, hogy meghatározza milyen gyorsnak érzékelődik a weboldalad a látogatók számára. Ennek eredményeként az átlagos eredményed folymatosan ingadozik, ahogy telik az idő. Semmiképp se várd el a tökéletes 100 pontot, hiszen nagy valószínűséggel alkalmazni fogsz különböző applikációkat, illetve képeket. Ezek mind szükségesek ahhoz, hogy a vásárlóidnak minél jobb élménye legyen a weboldalad látogatása során. Azonban ezek a funkciók óhatatlanul lassítják az oldaladat.

Tartsd észben, hogy ezek a számadatok mindösszesen csak segítenek jobban megérteni, hogy hogyan is működik az oldalad és hogyan teljesítesz a vásárlók szemében. A Shopify-ban található pontszám ennek megfelelően épül fel, az első három oldal teljesítményét mérik, hiszen ezeknek az oldalaknak a segítségével mérhetők fel legjobban az ügyfelelek tapasztalatai. Ezért tekinthető meg az az információ is, hogy más online áruházak hogyan teljesítenek.

growing

Hogyan növelheted online áruházad gyorsaságát?

Számos apró részletből épül fel az áruházad, a témákból, a képekből, a videókból és az applikációkból, amelyek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy milyen vásárlási élményt nyújtasz a vásárlóid számára. Az áruházad sebessége egy fontos faktor, azonban nem a legfontosabb és nem csak ez számít.

Például a videók nagyobb fájlok és nehezebb őket betölteni, azonban sokkal több információt tudnak nyújtani arról, hogy milyenek a termékeid, amelyeket egy fotó nem feltétlenül tud átadni a vásárlóid számára. Amennyiben egy sok funkcióval rendelkező terméket szeretnél eladni, hasznosabb lehet néhány videóval bemutatni, hogy pontosan mire is jó a terméked. Abban az esetben is érdemes így cselekedned hogyha ez a lépés lassítja az oldal betöltésének idejét.

Csak Te döntheted el, hogy képes vagy kompromisszumot kötni a teljesítménnyel és a funkcionalitással kapcsolatban és, hogy melyik döntés lenne a legmegfelelőbb a vállalkozásod számára.

Questions

Azonban mielőtt döntenél arról, hogy bármilyen plusz applikációt szerzel be (amelyek esetleg lassíthatják az oldaladat) érdemes lehet az alább kérdéseket feltenni magadnak:

  • Mi segítene a vásárlóknak abban a döntésükben, hogy megvegyék az adott termékedet? Gondold végig, hogy a vásárlóidnak egy egyszerű weboldalra lenne szükségük, ahol különböző linkek vezetnek a termékek részletes leírásaihoz, vagy egy olyanra ahol azonnal látják a termékek leírását és rögtön tudnak vásárolni is.
  • Milyen funkcióknak kellene megjlennie a főoldalad tetején, hogy elősegítsék a konverziót? Például a márkaelemek, a kiemelt képek, a pénztár mind olyan funkció, amelyek növelhetik a konverziót.
  • Milyen funkciók töltődnek be ahogyan a vásárlók lentebb görgetnek az oldalon? Az elemzéseket és a termékismertetőket nem kell azonnal betölteni, amikor a vásásrlók meglátogatják az oldaladat. Érdemes lehet konzultálni a téma vagy applikáció fejlesztőivel, akik meg tudják mondani, hogy melyek azok a funkciók, amelyek azonnal betöltődnek.

Ha gyors online áruházad van az egy hatalmas előny lehet, ezért dolgozik a Shopify folyamatosan azon, hogy automatikusan gyorsabbá tegye webáruházadat. Ez az új lehetőség csak egy a sok közül, amelyet a Shopify beépít a funkciói közé, de hamarosan érkeznek a további fejlesztések, hogy még jobbá tegyék a vásárlási élményt a látogatóid számára.

via Shopify Blog

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

A legismertebb e-kereskedelmi üzleti modellek

Amikor online áruházat szeretnél nyitni, rengeteg opció közül választhatsz. Azon kívül, hogy kiválasztod milyen termékeket szeretnél árulni, azt is fontos eldönteni, hogy milyen e-kereskedelmi üzleti

Tetszett a cikk?
Olvasd el a többi írásunkat is!