fbpx Ugrás a tartalomra

Mennyibe kerül egy Shopify-előfizetés havonta?

Racz Barbara

Racz Barbara

Mennyibe kerül a Shopify-előfizetés egy hónapban, milyen költségek jelentkeznek, mi lenne számodra a legkedvezőbb választás?

Mi történik, ha lejár a Shopify-próbaidőd?

A Shopify 14 napos, ingyenes próbaidőszakot biztosít számodra. Amikor ez az idő lejár, és úgy határozol, hogy a Shopify jó döntés a saját és a vállalkozásod szempontjából is, meg kell nézned, milyen árajánlatok és csomagok közül választhatsz a további tevékenységhez. Íme, egy útmutató a lehetőségeidről.

A Shopify-nak különböző árcsomagjai vannak, ezek számos vállalat tevékenységéhez passzolnak, és meglehet, nehéz a döntés azzal kapcsolatban, hogy a saját e-kereskedelmi terveid szempontjából melyik lenne a legjobb választás. A Shopify az egyetlen olyan e-kereskedelmi platform, amely ilyen sok variációt tud adni az árazásra.

A Shopify csomagjai

shopify-előfizetés

A Shopify árajánlatai

Az árcsomagokról röviden:

  • Shopify Lite: 9 dollár/hónap
  • Shopify Basic: 29 dollár/hónap + 2,9% és 30 cent tranzakciónként
  • Shopify: 79 dollár/hónap + 2,6% és 30 cent tranzakciónként
  • Advanced Shopify: 299 dollár/hónap + 2,4% és 30 cent tranzakciónként

Mi a Shopify Lite csomag?

A Shopify Lite a legalapvetőbb Shopify-csomag. Ezzel hozzálehet adni a Shopify funkciót egy közösségimédia-fiókhoz, és közvetlenül a Facebook-közönségnek lehet eladni, illetve már létező weboldalakra, blogokra „vásárlás” gombot tudsz illeszteni. Ez a csomag akkor lehet még jó, ha korlátozott számú terméked van, vagy az áruházad a valódi üzleti tevékenységednek csak a perifériáján helyezkedik el.

Ha szeretnéd, hogy az e-kereskedelmi eredményeid növekedjenek, akkor vannak még további választási lehetőségeid is a választható csomagok terén.

Mi a Shopify Basic csomag?

A Shopify Basic csomag a kezdetét jelenti az e-kereskedelmi, webáruházi tevékenységednek. Ha emellett döntesz, kapsz egy Shopify bolt- és blogfelületet is. A termékek száma nincs korlátozva, kapsz egy kockázatelemző, csaláskiszűrő bővítményt, kedvezményekre vonatkozó kódokat tudsz hozzáadni a boltodhoz, valamint egy ingyenes SSL tanúsítványt is kapsz, hogy a tranzakcióid biztonságosak lehessenek.

Mennyibe kerül a Shopify Basic?

Ezért a csomagért 29 dollárt kell kifizetni havonta, a Shopify pedig levon magának még 2,9%-ot és 30 centet minden eladás után.

Hogy értsük, mit jelent ez, az eBay például 10% díjat számol fel az összes kifizetés után, beleértve a szállítást is. Ezután a Paypal még díjat szab ki: körülbelül 3,4%-ot és 30 centet. Ehhez képest az Amazon minimum 7% és maximum 45% díjjal számol az adott terméktől függően. A Shopify-nak, bármely árcsomagját nézve, a legalacsonyabb díjai vannak ebben az iparban, és teljes ellenőrzésed lehet a profitodon.

Mi a Shopify csomag?

Ez a legnépszerűbb árcsomag a Shopify-nál. Erre előfizetve is teljes, 0-24 órás supportot kapsz, egy eszközt a csalások megelőzéséhez, kedvezménykódokat és ingyenes SSL tanúsítványt. Itt újdonság a kosár -visszaállítás, ami alatt azt értjük, hogy megszerezheted azoknak az embereknek az adatait, akik raktak valamit a kosárba, de végül nem vásároltak, s kedvezménykódot vagy emlékeztetőt küldhetsz nekik. Legtöbb esetben egy ilyen kosár-visszaállítás fedezheti azt az árkülönbséget, ami a normál Shopify csomag és a Shopify Basic között van.

Mennyibe kerül a Shopify árcsomag?

Ezért a csomagért 79 dollárt kell fizetni havonta, a Shopify pedig levon magának 2,6%-os díjat minden tranzakció után, plusz 30 centet.

Ez nagy ugrásnak tűnhet a Shopify Basic-hez képest, de megéri a kosár-visszaállítások miatt. A Shopify és a Baymard Intézet szerint 2013-ban az online ügyletek 67,5%-a úgy végződött, hogy hiába raktak az emberek termékeket a kosarukba, végül mégsem vásároltak. A Baymard Intézet folyamatosan figyeli erről a statisztikákat, és úgy tűnik, ez a szám az elmúlt öt évben indult növekedésnek. A kosár-visszaállítás ideális módja annak, hogy potenciális vásárlókat szerezzen a kiskereskedő, s valóban megtörténjen a vásárlás.

Mi a Shopify Adanced csomag?

Ez az árcsomag a normál Shopify árterv felturbózott változata. A legnagyobb különbség a 15 személyzeti fiók (staff accounts, tehát, hogy adhatsz adminjogot a boltodban a veled együtt dolgozóknak úgy, hogy ők nem láthatnak minden adatot, részletet) és a harmadik fél által végzett szállítás bevonása. Ez olyan vállalkozásoknak lehet jó választás, akik olyan sok terméket szállítanak, hogy kiszeretnék helyezni ennek a folyamatnak az elvégzését egy másik félnek. Mindemellett hozzáférést kapsz részletesebb statisztikák eléréséhez. Még egyszer: ez a csomag azoknak a boltoknak ajánlott, akik sok terméket adnak el, és minél több adatot szeretnének generálni különböző gyűjteményekhez vagy terméktípusok elemzéséhez.

Mennyibe kerül a Shopify Advanced csomag?

Ezért a csomagért 299 dollárt kell fizetni havonta, a Shopify pedig levon magának 2,4%-os díjat és 30 centet minden vásárlás után.

Ez magas árnak tűnik, de sok mindent kapsz cserébe. Ez azoknak a vállalkozásoknak szól elsősorban, akik már jóideje a piacon vannak, e-kereskedelmi sikerek sora áll mögöttük, és tovább szeretnének növekedni.

Mikor válts árcsomagot?

Ha még csak most indítod a vállalkozásod, akkor célszerű a Shopify Basic csomagot választanod és a továbbiakban lassan lépkedni felfele a többi irányába, ha már több funkcióra van szükséged, illetve, ha az eladások, a jövedelem azt mutatja, hogy meg is engedheted a következő szintet magadnak. Ha már van áruházad, és most szeretnél a Shopify-hoz csatlakozni – mert ez olcsóbb és jó lehetőségeket kínál –, akkor vegyél figyelembe minden pontot, amit a cikkben olvashatsz.

Melyik Shopify-csomag lenne a legjobb választás?

  • Ha a bevételed 0 és 17.000 dollár között van, válaszd a Basic ártervet.
  • Ha a bevételed 17.000 és 33.350 dollár között van, válaszd a Shopify ártervet.
  • Ha a bevételed 33.350 dollár felett van, válaszd az Advanced ártervet.

Milyen díjakat szab ki a Shopify?

Van néhány különböző Shopify-os árazási díj és költség, melyet érdemes figyelembe venned, mielőtt árcsomagot választasz/váltasz:

Az árcsomag havidíja

Az egyes csomagoknál a legmagasabb költség, amit ki kell fizetned, az a havidíj. Ez elég egyszerűen érthetőnek tűnik, de végig kell gondolnod, hogy megengedheted-e magadnak, hogy minden hónapban az adott x összeget kifizesd. Az eladásokat is vedd figyelembe a döntésnél.

A csomagok költségei meglehetősen eltérnek egymástól, hiszen más és más funkciókat kínálnak. Gondolkozz azon, hogy az e-kereskedelmi boltoddal szükséged lesz-e az összes – fentebb leírt – plusz lehetőségre, és hogy megengedheted-e magadnak mindezt. Hasonlóképpen, az se kerülje el a figyelmedet a döntés során, hogy maga a Shopify mennyi jutalékot számol fel.

A Shopify tranzakciós díjai és jutalékfelszámítása

Ezekre a költségekre nagy figyelmet kell fordítanod, amikor döntesz az árcsomag kiválasztásáról. Ha a boltoddal elég jó bevételt tudsz elérni havi szinten, akkor előnyös lehet számodra a normál Shopify csomag vagy a Shopify Advanced választása, s az ezek után való havidíj fizetése, mivel az itt meglévő jutaléknak a költsége jelentősen alacsonyabb máshoz képest.

Mi az a 30 cent jutalék, amit a Shopify felszámol?

A Shopify árcsomagjainál egységesen szerepel ez a 30 cent kifizetendő díj. Ez a plusz költség a Shopify saját díjait fedezi, amikor alacsonyabb értékben adsz el termékeket. Ennek az összegén nem lehet változtatni, és minden cikk árához hozzáadódik, nem számít, mely csomagban vagy éppen.

Hogyan történjenek a kifizetések?

Szintén egy lényegi kérdés, hogy milyen rendszeren keresztül menjenek végbe a kifizetések. A Shopify-nak van egy saját rendszere, a Shopify Payments, amely alacsonyan tartja a boltok tulajdonosainak a költségeiket. Ha a Shopify-nál van boltod és a Shopify Payments rendszert használod, nem kell plusz díjat fizetned, bármely árcsomagban is legyél. Íme, néhány példa a harmadik fél lehetséges díjszabásaira:

  • Paypal a Paypal 3,4% + 30 cent díjat szab ki
  • Worldpay – a Worldpay 2,75% + 30 cent díjat szab ki
  • Sagepay – a Sagepay-nek három árterve van. Ha legfeljebb 350 tranzakció megy végbe, akkor a kiszabott díj körülbelül 24 dollár/hónap, ha 500 tranzakció történik, akkor körülbelül 55 dollárt/hónap, a nagyobb cégekkel pedig egyéni tervet állítanak össze.

A lényeg az, hogy ezekkel a plusz költségekkel számolnod kell, nem számít, mire vagy előfizetve a Shopify-nál. Ha azonban – mint fentebb látszik – a Shopify ugyanezt a szolgáltatást ingyenesen biztosítja neked, érdemes elgondolkodni rajta.

További részleteket a Shopify árcsomagjairól a hivatalos honlapon olvashatsz.

via Eastside Co

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Elállási jog

14 napos elállási jog online vásárlás után

Az online vásárlás után könnyen felmerülhet az a probléma, hogy valamiért még sincs szükség az adott termékre. Előfordulhat, hogy élőben már nem tetszik a termék,

Webdesign tervezés

Webdesign tervezés 13 lépésben

A tökéletes webdesign megalkotása során számos olyan kérdést kell megvitatnod, amely nagyban befolyásolja azt, hogy milyen kinézettel is fog rendelkezni a felhasználók számára is elérhető

Tetszett a cikk?
Olvasd el a többi írásunkat is!