fbpx Skip to content

8 jel, hogy elérkezett az idő a webáruház cseréjére

Sárvári Nelli

Sárvári Nelli

Webáruház cseréje

Online áruházad elkészítése után nagy valószínűséggel nem az lesz az első gondolatod, hogy le is cseréld azt. Azonban elérkezhet az az idő, amikor a különböző felmerülő problémák hatására szükség van a webáruház cseréjére.

Cikkünkben 8 olyan okot mutatunk be, amelyek hozzájárulhatnak ahhoz, hogy úgy érzed elérkezett az idő a váltáshoz.

1. Problémamegoldás hiánya

A problémamegoldás hiánya könnyen vezethet a webáruház cseréjéhez.

Amennyiben online áruházad azzal a problémával küzd, hogy bármilyen hiba is merül fel, a szolgáltatód nagyon sokára jut el odáig, hogy egyáltalán meghallgassa a nehézségeidet, érdemes lehet számításba venni a webáruház cseréjét. Sajnos számos oldalon merül fel ez a hiba, és a sikeres webáruház üzemeltetéshez elengedhetetlen, hogy vásárlóid mindent a megfelelő módon érjenek el.

2. Ügyfélszolgálat

Egy jól működő ügyfélszolgálat esetében fontos, hogy a felmerülő kérdésekre gyorsan és hatékonyan reagáljanak. Amennyiben ez nem történik meg és hiába hívod az ügyfélszolgálatot, de vagy nem veszik fel a telefont vagy nem tudnak érdemleges információval ellátni, könnyen lehet, hogy elérkezett a webáruház cseréjének ideje.

A váltás előtt érdemes lehet érdeklődni más szolgáltatóknál, illetve az adott szolgáltatónál jelen lévő webáruházaknál, hogy mit gondolnak az ügyfélszolgálatról, és mennyire kapnak segítséget munkájuk során.

3. Fejlesztések hiánya

Egy webáruház számára rendkívül fontos a folyamatos fejlődés. Feltéve, hogy a szolgáltatód nem ajánl újabb és újabb lehetőséget a fejlődésre, nem garantál olyan alapvető fejlesztéseket, amelyek határozottan szükségesek a rohanó világ tempójának felvételéhez, előfordulhat, hogy szükséged van a webáruház cseréjére. Fontos ilyenkor észben tartani, hogy a vásárlóid részére és a saját magad számára is nagyon fontos, hogy egy könnyen kezelhető felület legyen a birtokodban, amely képes a folyamatos növekedésre és egyszerűsödésre.

4. Negatív vásárlói vélemények

Negatív vásárlói vélemény

Amennyiben már olyan problémák lépnek fel, hogy a vásárlók jelzik neked, hogy nem működik az oldal, nehezen találják meg a termékeket, vagy csak szimplán hiányzik valami az oldaladról, sürgősen el kell gondolkoznod a webáruház cseréjén. Sajnos ez a jelzés már egy elég komoly problémára utalhat, amelyet könnyen megelőzhetsz azzal, ha végignézed a szolgáltatód korábbi munkáit, hogy tájékozódj azzal kapcsolatban, hogy miért is lenne számodra megfelelő a szolgáltatásuk.

Sajnos, ha nem oldódik meg ez a probléma minél előbb, könnyen lehet, hogy bevételkiesésed lesz, hiszen a vásárlóid könnyen megunhatják a hosszadalmas és átláthatatlan keresést, és inkább egy másik webáruház termékeit fogják választani, aki talán éppen a vetélytársad a témában.

5. Ötletek hiánya

Egy jó szolgáltató folyamatosan ellát téged hasznos tanácsokkal a webáruházad fejlesztésével kapcsolatban. A Shopify esetében például számos érdekes és hasznos cikket olvashatsz plusz információk elsajátítására. Abban az esetben, hogyha erre nincs lehetőség, sajnos felmerülhet a kérdés, hogy vajon van-e értelme továbbra is annál a szolgáltatónál maradni, aki számára nem olyan fontos webáruházad folyamatos fejlődése.

6. Problémák a keresőoptimalizálással

Arról, hogy miért fontos a keresőoptimalizálás, már korábbi cikkünkben is írtunk. Amennyiben a szolgáltató nem igazán fordít hangsúlyt a megfelelő keresőoptimalizálásra, sajnos könnyen abba a hibába eshetünk, hogy szakembertől szakemberhez kell fordulnunk, ami rengeteg idő és pénz. Éppen ezért hasznos lehet első körben tapasztalatokat gyűjteni ezen a téren is a szolgáltatóról, hogy ne a webáruház cseréje legyen az első gondolatod, amint megnyitottad online áruházad.

7. Személyre szabott igények

Személyre szabott igények

Online áruházad üzemeletetése során könnyen lehet, hogy úgy érzed majd, szükséged van különböző egyedi és új funkciókra. A személyre szabott igények teljesítése nem minden szolgáltató esetében megoldott, akár háríthatnak is a témával kapcsolatban, hogy a hosszú várakozás után végül mégse teljesítsék a kért igényeket. Ebben az esetben érdemes lehet elgondolkozni azon, hogy valóban szükséged van az adott szolgáltatóra, vagy találnál jobbat a webáruházad felvirágoztatásához.

8. Integrálhatósági problémák

Egy webáruház esetében nagyon fontos, hogy könnyen tudj újabb szoftvereket telepíteni ahhoz, hogy egyszerűbben működjön online áruházad. Amennyiben a szolgáltatód számára nehézséget okoz például egy külső szerver integrálása, sajnos nem a megfelelő platformot választottad. Ilyen külső szoftvernek számít például a csomagponti átvétel integrációja, amely lássuk be elég fontos eleme a kiszállítással kapcsolatos opcióknak.

Összegzés

Összességében tehát a webáruház cseréje során számos fontos, és webáruházad alapjait meghatározó kérdésekről kell gondolkoznod ahhoz, hogy megteremtsd mind a saját mind a vásárlóid részére azt az élményt, amelyet más áruházakban egészen biztos, hogy nem fognak tapasztalni.

Amennyiben nem tudod, hogy kezdj bele, vagy elakadtál online áruházad elkészítésében, kérd Shopify Expert csapatunk segítségét!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
e-mail marketing hogyan kezd el

E-mail marketing – Hogyan kezdd el?

Egy kezdő vállalkozás esetében nem könnyű az e-mail marketing gépezetet beindítani, de van egy-két jól bevált módszer, amivel meg lehet ezt könnyíteni. Ebből a cikkből

Tetszett a cikk?
Olvasd el a többi írásunkat is!