A Shopify platformja számos vállalkozó számára nyújt lehetőséget webáruházaik megnyitásában. Az egészben az a legizgalmasabb, hogy minden egyes vállalkozás más módon szeretné elérni a változást az élet különböző területein egy nemes célt szolgálva.
Cikkünkben összegyűjtöttünk 50 inspiráló Shopify webáruházat, hogy az ötletek alapján könnyebben építgethesd a saját vállalkozásod. A felsorolt vállalkozások úgy szeretnék elérni a változást az élet minden területén, hogy például szemétből ruhaanyagokat készítenek, próbálják megőrizni a növények sokféleségét vagy megszűntetni az egyszer használatos termékeket és további más módokon is tesznek a fejlődésért.
Nézd végig a listát és tájékozódj azzal kapcsolatban, hogy milyen módon fejezik ki magukat és miben hisznek az egyes Shopify webáruházak, miközben a jövöt építik.
1. Partake Foods
Mikor Denise Woodard nem talált semmilyen egészséges tízórait, amely még allergén mentes is, úgy döntött megalkotja a Partake Foods webáruházat. Inspiráló Shopify webáruházában választhatunk különböző csokis kekszek, szülinapi torták és gyömbéres harapnivalók közül, amelyek abszolút biztonságosak és mentesek a 8 leggyakoribb allergéntől, mesterséges színezéktől, tartósítószertől és genetikailag módosított hozzávalóktól.
2. Uppercase Magazine
Több mint egy évtizeden keresztül közölt folymatosan érdekes cikkeket, illusztrációkat és dizájnokat kézműves termékekről az Uppercase Magazine. Janine Vangool a magazin készítője és szerkesztője arra használja a platformot, hogy alkotótársakra leljen. 2009 óta, amikor növelte a publikációt és magába foglalta a Little U magazint (fiatalok és azok számára, akik fiatalnak érzik magukat lélekben) és az Encyclopedia-t (egy könyvsorozatot, amely mélyebben foglalkozik olyan témákkal mint a kerámiakészítés, foltvarrás és nyomtatás.
3. Hiut Denim Co.
A Hiut Denim cége Cardiganban, Walesben található. A város 2002-ig a legnagyobb farmernadrág készítő cég otthona volt az Egyesült Királyságban. A Hiut Denim 2011-ben alapult, azért, hogy előnyt szerezzenek azáltal, hogy a helyiek tisztában vannak a farmerek készítésének csínjával-bínjával és visszahozzák a kézművességet és a gyártást Cardigan városába. A vállalkozás nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy minőségi termékeket készítsenek és inkább a részletekre fókuszálnak nem arra, hogy minél többet gyártsanak inspiráló Shopify webáruházukban.
4. Manitobah Mukluks
A cég 1997-ben alapult Manitobában, Kanadában. A Manitobah Mukluks célja, hogy megőrizze és ünnepelje az őslakos hagyományokat. A Storyboot Project kollekciója az idős őslakosokkal és kézművesekkel együtt készül.
5. Package Free
A Package Free CEO-ja és alapítója Lauren Singer elkötelezett harcosa a hulladékmentes életnek azáltal, hogy szépségipari és háztartási termékeket árul, amelyek mindenféle csomagolástól mentesek. Lauren zero waste életet él és inspiráló Shopify webáruházának fő céljaként is azt tartja szem előtt, hogy minél kevesebb hulladékot gyártsanak a vásárlók. A 2015-ös Tedx Talk során hatalmas nézettséget szerzett magának, tekintve hogy bemutatta a befőttesüveget, amelyben 3 év hulladékát gyűjtötte össze.
6. Flourist
Egy bájos virágüzlethez hasonlóan a Flourist is frissen virágzó csokorként árulja a különböző magvakat, babokat és frissen őrölt liszteket. Az üzlet 100%-ban megbízható, és frissen őrölt liszteket és szárított termékeket értékesít, továbbá számos olyan oldalt kínál, ahol a vásárlók bővebben olvashatnak érdekes információkat azokról a gazdálkodókról, akik az áruházzal dolgoznak együtt. A webshop maga a mennyország azok számára, akik imádnak sütni.
7. Allbirds
Az Allbirds vállalkozás két alapítója Tim Brown, futballisa és Zoey Zwillinger, mérnök a természetes anyagokat és a fenntarthatóságot helyezik előtérbe. Az Allbirds cipői a kényelem és tudatosság egyesülése során jönnek létre. A gyapjúból és eukaliptuszból készült egyszerű dizájn és a 90%-ban újrahasznosított csomagolás mind ezt erősíti.
8. Naja
Catalina Girald (dizájner) és Gina Rodriguez (Golden Globe-díjas színésznő) alapította a Najá-t, egy inspiráló Shopify webáruházat, amely többféle színben készít fehérneműt, hogy minden tónusú bőrnek megfelelő legyen. Az áruház egyedülálló és háztartásbeli nőket alkalmaz, hogy a munkán keresztül bátorítsa őket. A vállalkozás továbbá a bevételük 2%-át helyi alapítványok számára adományozza.
9. United by Blue
A United By Blue minden eladott termék után eltávolít fél kilogramm szemetet az óceánokból. A Brian Linton által alapított ruházati és háztartási cikkeket gyártó vállalat az előállítás minden mozzanatában a fenntarthatóságra törekszik. Ez az inspiráló Shopify webáruház elkötelezett amellett, hogy megszüntesse az egyszer használatos műanyagokat, tehát a nylon tasakokat, szatyrokat, a buborékfóliákat és a műanyag szalagokat. A United By Blue továbbá szervezett takarításokra is invitál, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy akár vásárlás nélkül is bekapcsolódhassanak a vállalat működésébe.
10. Bailly
Az Ariel Gough és Edwina Govindsamy által alapított Bailly egy vegán és teljesen természetes illatokat gyártó cég, amely a Girl Power kollekcióban eladott termékeik 15%-át a Just Like My Child Alapítvány Girl Power Project számára adományozza. A kókuszolaj-alapú termékek nem irritálják a bőrt és kellemes illatot biztosítanak, miközben hidratálóan hatnak.
11. BLK and Bold
Pernell Cezar Jr. és Red Johnson cége a BLK and Bold-ot azzal a céllal hozták létre, hogy a koffeinmentes italok értékesítésével segítsék a helyi közösségeket. Az inspiráló Shopify webáruház a nagykereskedelmeket és a fogyasztókat használják fel arra, hogy a fiatalokat olyan eszközökkel ruházzák fel, amelyek segítségével leküzdhetik az őket körülvevő sajnálatos körülményeket. A vállalat a bevételük 5%-át olyan kezdeményezésekre adományozza, amelyek fenntartják az ifjúsági programokat, elősegítik a munkahelyek fejlesztését és a fiatalok hajléktalanságának felszámolását.
12. Adored Vintage
Az Adored Vintage oldalán böngészve úgy érezheti magát az ember, mintha egy romantikus francia vidéken sétálna. A vállalkozás tulajdonosa, Rodellee Bas rajong a régmúlt idők darabjaihoz és ez inspirálja őt termékei készítése során. Bevételei egy részét a helyi iskolák számára ajánlja fel, továbbá Rodellee rendszeresen mentorálja az üzleti életben részt vevő többi nő vállalkozásait.
13. Cheekbone Beauty
A Jennifer Harper által alapított Cheekbone Beauty vegán és állatkísérletektől mentes szépségápolási termékeket árusít. A márka tervei között szerepel, hogy 2023-ra teljesen hulladékmentessé váljon. Mindezt úgy próbálja elérni, hogy rúzsai biológiailag lebomló papírba vannak csomagolva és 85%-kal kevesebb műanyagot használnak, mint a hagyományos rúzsok csomagolásai. A vállalkozás alapította meg a First Nations Child and Family Caring Society-t (FNCFCS) és továbbra is bevételük 10%-ával támogatja a Shannen’s Dream kezdeményezéseit.
14. Meow Meow Tweet
A Meow Meow Tweet alapítói Tara Pelletier és Jeff Kurosaki, képzőművészek. Az inspiráló Shopify webáruház az organikus és vegán bőrápolási termékeiről továbbá a fenntartható csomagolásukról ismert, amelyeket Jeff illusztrációi díszítenek. Azon felül, hogy a vállalkozás adományokkal támogatja a hasonló értékeket képviselő cégeket, még a termékek újratöltésének lehetőségét is támogatják, hogy csökkentsék a csomagolást és az ezzel keletkezett hulladékot. Ezen felül még arra is lehetőséget nyújtanak, hogy a vásárlók visszaválthassák a kiürült tárolókat és edényeket, hogy a csapat könnyedén újrahasznosíthassa.
15. Bebemoss
A háromgyermekes édesanya, Izabela Erşahin a törökországi Bebemoss alapítója és tervezője. A vállalat az otthon tartózkodó édesanyákat foglalkoztatja és méltányos fizetést kínál számukra. A cég által alkalmazott édesanyák többsége szíriai menekült, akik Törökországban építgetik újra az életüket. Az imádnivaló oroszlánoktól kezdve az egyszarvúakon át a nyulakig minden játékot olyan édesanyák készítenek, akik családjaik megélhetéséért dolgoznak.
16. Kirrin Finch
A Kirrin Finch egy ruházati cég, amely férfiak által ihletett ruhákat forgalmaz, amely a női és más nemek testéhez is egyaránt illeszkedik. A társalapítók Kelly és Laura Moffat környezetbarát szöveteket használnak és olyan módszerekkel állítják elő a ruhaneműket, amelyek készítésének során csökkentik a környezetszennyezést és tisztességesen bánnak a munkaerővel, illetve etikus gyártókkal állnak együttműködésben.
17. Rothy’s
A Rothy’s a környezetbarát anyagokat stílusos cipőkké és kiegészítőkké alakítja a 3D-s kötéstechnika révén. Továbbá a hulladékmentességre való törekvés is a céljaik közé tartozik. Több mint 60 millió műanyag palackot alakítottak át cipővé és táskává. A cipősdobozok pedig elég jó minőségűek ahhoz, hogy plusz csomagolás nélkül lehessen szállítani. Ezen kívül a termékek biológiailag lebomlóak és 85%-ban újrahasznosított anyagokból készülnek.
18. MFMG cosmetics
Tomi Gbeleyi egy olyan közösséget hozott létre a közösségi média segítségével, amely bemutatta és megünnepelte a sokszínűséget a szépségiparban. Tomi egy olyan termékcsaládot hozott létre, amelyet kifejezetten a mélyebb bőrszínre terveztek. Fő célja az, hogy a szépségipar berkeiben a már meglévő árnyalatokon és tónusokon túl a sokféleséget szem előtt tartva alkothasson.
19. Suta
A Suta divatház két testvér, Sujata és Taniya Biswas által jött létre Indiában, Mumbaiban. Céljuk a kézművesek foglalkoztatása és fenntartható szövetek használata. Az egyedülálló, kézzel készített szöveteket klasszikus szári sziluettekkel díszítik és készülnek belőlük ruhák és blúzok is egyaránt. A vállalat termékei a hagyomány, a kreativitás és a dizájn találkozását ötvözik.
20. Beneath Your Mask
A cég alapítóját Dana Jacksont a lupus súlyos formájával diagnosztizálták. A betegség hatással volt a hajára és a bőrére, ezért természetes termékeket kezdett keresni, hogy megfiatalítsa önmagát. Vállalkozása teljesen természetes összetevők használatával foglalkozik, hogy táplálja és gyógyítsa a termék használóinak bőrét és haját.
21. Tentree
Dave Luba és Kalen Emsley a Hawaii-on töltött idő során találták ki a Tentree vállalkozását, hogy pozitívan tudják befolyásolni a környezetvédelmet a kereskedelem révén. Minden egyes eladott termék után 10 db fát ültet el a csapat és az a terv, hogy 2030-ra 1 milliárd fölé emelkedjen az általuk elültetett fák száma.
22. Beauty Bakerie
A Beauty Bakerie szépségápolási termékeinek egyik érdekessége, hogy pékárukról lettek elnevezve és úgy is vannak becsomagolva, mint az ottani finomságok. Az alapító Cashmere Nicole számos hullámvölgy részese volt élete során, hiszen egyedülálló anyaként is meg kellett állnia a helyét, majd az emlőrák elleni küzdelemben is részesülni kellett. 2016-ban indította el a Beauty Bakerie, Sugar Homes-t, egy inspiráló Shopify webáruházat, hogy támogassa az árvaházakat, pénzzel és eszközökkel egyaránt.
23. Artisire
Az Artisire vállalkozása a viaszáras művészetnek hódol. A személyre szabott viaszbélyegektől az előkészített viaszpecsétekig, az Artisire egy régi hagyományt hozott vissza a mindennapokba. Az Artisire termékeinek minden egyes lépése a kanadai gyárában készül. A vállalkozást működtető Thomsen család még mindig kézzel írott levéllel és pecséttel köszöni meg az ügyfelek vásárlását.
24. Bésame Cosmetics
Gabriela Hernandez, tervező és kozmetikai történész, nagymamája szépségápolási rutinját hozta vissza a vintage-ihletésű szépségápolási termékekkel. Az 1920-as évek ihlette szempillaspiráltól kezdve a klasszikus rúzsokig, a Bésame Cosmetics termékcsaládja 100%-ban állatkísérletektől mentes, és érzékeny bőrre készült.
25. Terre Bleu
Az ontarioi Miltonban található Terre Bleu tulajdonosai, Ian és Isabelle Baird úgy döntöttek, hogy otthagyják a városi életet és egy levendulafarmot indítottak. A Terre Bleu rengeteg látogatót vonzott be, akik mind részesei akartak lenni egy kis Provence-nek Kanadán belül. A Baird család kibővítették üzleti tevékenységeiket és levendula illatú termékeket is árulnak.
26. Tsuno
Roz Campbell alapította a céget azzal a céllal, hogy környezetbarát menstruációs termékeket készítsen. A Tsuno bambusz szálas egészségügyi betétjei és organikus pamut tamponjai kitűnő védelmet nyújtanak. Az inspiráló Shopify webáruház által készített termékek felét olyan jótékonysági szervezeteknek ajánlják fel, amelyek az oktatásra és a menstruációs segítségnyújtásra összpontosítanak.
27. Ketnipz
Harry Hambley karikaturista, tinédzser volt, amikor elkezdte Bean karakterének megosztását az Instagramon. A Ketnipz pozitivitása, szójátékai és humora milliók figyelmét keltette fel és lehetővé tette Harry számára, hogy részt vehessen különböző művészeti fesztiválokon és az Instagramon is. Bean pozitív és aranyos kisugárzása megtalálható a pólókon, pulóvereken és kiegészítőkön, amelyet megtalálhatunk ebben az inspiráló Shopify webáruházban.
28. SUGAR Cosmetics
Vineeta Singh, alapító és CEO olyan kozmetikumokat szeretett volna megteremteni az indiai szépségrajongóknak, amelyek tökéletesen illenek a bőr tónusához és az időjárási viszonyokhoz. Ezt szem előtt tartva tervezték meg például a nedvességálló alapozókat és az élénk rúzsokat.
29. Tofino Soap Company
Tofino mohával borított fái, buja növényzete és az óceán hullámai ihlették meg Angela L’Heureux-t, aki korszerűsítette a családi receptet és gyertyákat, szappanokat, testápoló termékeket hozott létre, egy inspiráló Shopify webáruház keretein belül. A vállalkozás elkötelezett, hogy 100%-ban természetes alapanyagokat használjanak. Ezeknek az alapanyagoknak némelyike Angela kertjéből, a vadonból, vagy tisztességes kereskedőktől származik. Minden termék kis tételben készül és a fenntarthatóságot szem előtt tartva, a csomagolások 80%-a üvegből és biológiailag lebomló papírból készül.
30. Velasca
Az Enrico Casati és Jacopo Sebastio által alapított Velasca azért jött létre, hogy megfizethetővé tegye a kézműves bőr cipőket. A termékek bemutatják az olasz cipészetet és Enrico elkötelezett célja az, hogy a Marche régió szívében is foglalkoztathasson embereket inspiráló Shopify webáruháza segítségével. A vállalkozás több mint 10 cipészcsaládot foglalkoztat jelenleg, miközben több mint egy tucat kiskereskedelmi üzletet vezet Európa-szerte.
31. Satya
A lánya bőrbetegségeinek és ekcémáinak hatására kezdte el Patrice Mousseau, a Satya alapítója a kutatásait. Egy olyan bőrápoló terméket szeretett volna létrehozni, amely hatékony, nem toxikus és illatanyagmentes. A mindössze öt bio összetevőből készült Satya termék egy egyszerű alternatívát nyújt a hagyományos bőrápolással szemben. A cég továbbá fontosnak tartja, hogy termékei készítése során ne szennyezze a környezetet, ne végezzen állatkísérleteket és fenntartható anyagokat használjon fel a csomagolás során.
32. Last Object
Isabel Aagaard, Kare Frandsen és Nicolas Aagaard alapították meg a Last Object vállalkozást azzal a céllal, hogy lecseréljék az egyszer használatos termékeket. A csapat újrahasználható tamponokat és zsebkendőket hozott létre, amelyek legalább tízszer nagyobb hatással bírnak a környezetvédelemre, mint a hagyományos egyszer használatos társaiknak.
33. Verve Coffee Roasters
Mike Eyre, Ryan O’Donovan és Colby Barrbuild 2007-ben kezdték el vállalkozásukat egy kis kávézóban Santa Cruzban, amely azóta már több mint egy tucat kiskereskedelmi telephelyet foglal magába az Egyesült Államokban és Japánban egyaránt, illetve online áruházzal is rendelkezik. Az inspiráló Shopify webáruház, a Verve fő célja az, hogy megfelelő körülmények között termesszék a hozzávalókat és a gazdálkodók támogatása is mindenek felett áll.
34. Unwrapped Life
Arden Teasdale és Hayley McKenzie a jövő nemzedékeit szem előtt tartva alkotott meg egy olyan szépségipari céget, ahol olyan termékeket árulnak, amelyek hozzájárulnak a fenntartható élet fogalmához. A komposztálható papírba csomagolt sampon, balzsam és szappan gyakorlatilag teljesen hulladékmentes. Ezt a filozófiát alkalmazta az inspiráló Shopify webáruház egészére, így kiépített egy olyan hálózatot, amely csökkenti a szállítás során termelt szennyezést, miközben minél több emberhez jut el egyszerre a rendelt termék. Továbbá elindította az utántöltő programját is egy kiskereskedelmi partner közreműködésével.
35. Chocolate Alchemy
John Nancy azért alapította a Chocolate Alchemy-t, hogy azon felül, hogy kakaóbabot áruljon, megossza tudását azokkal, akik érdeklődnek a csokoládégyártás titkai után. A csokoládégyártás elsőre félelmetesnek tűnhet, azonban John és csapata lerántja a leplet néhány kulisszatitokról.
36. KOTN
Benjamin Sehl, Rami Helali, and Mackenzie Yeates azzal a céllal alapította meg a KOTN vállalkozást, hogy egyszerű ruhaneműket készítsenek, amelyek jó minőségűek és megfizethetőek. A termékek egyiptomi pamutból készülnek, amely sokkal lágyabb és jobban levegőznek, mint más pamutok. A vállalkozás támogatja a helyi vállalkozásokat és a gazdálkodó családokat, továbbá finanszírozza a régió iskoláinak építését és az írástudatlanok arányának csökkentését.
37. TPMOCS
Ez az inspiráló Shopify webáruház, a TPMOCS Maria Running Fisher Jones által jött létre, aki nem szerette volna, hogyha őslakos édesanyja tanításai kárba vesztek volna. A cég úgy segíti a szegénység kezelését, hogy foglalkoztatást és forrásokat biztosít a rászoruló őslakos közösségek számára. A Kaliforniában, Washingtonban és Montanában található csapatok jelenleg a Blackfeet törzzsel dolgoznak együtt.
38. Made In Cookware
Chip Malt és Jake Kalick alapította meg a Made In Cookware céget, amely többgenerációs gyártókkal és híres szakácsokkal együttműködve készít minőségi edényeket, serpenyőket és késeket közvetlenül a főzés szerelmeseinek, megfizethető áron.
39. Fresh Heritage
Két testvér Jamil és Gamal Codner döntött úgy egy afrikai út során, hogy visszahozzák az Egyesült Államokba a hagyományos hajápolási szokásokat és különböző olajokat. A Fresh Heritage termékei kifejezetten a színes bőrű férfiak számára készültek. Az inspiráló Shopify webáruház célja az, hogy vásárlóik a különböző haj- és szakállápoló termékek használata során táplálják és erősítsék hajukat.
40. Then I Met You
Charlotte Cho úgy döntött itt az ideje elkészíteni a saját szépségápolási termékeit. A Then I Met You a “jeong” ötletét ünnepli, azaz az emberek, helyek és dolgok iránt érzett empátia és vonzalom érzését. Egy évtizedes tesztelés után létrejött az állatkísérletektől mentes bőrápolási termékek láncolata, egy inspiráló Shopify webáruház, amely fantasztikus élményben részesíti a vásárlókat.
41. GiveMe Tap
A GiveMe Tap által eladott vizespalackok egy ghánai embert öt éven át tiszta vízzel látnak el. A GiveMe Tap-ot Edwin Broni-Mensah alapította, miután nehezen talált vizes flakon feltöltő állomást Londonban. Ezután készített egy alkalmazást, amely bemutatja, hogy melyek azok az éttermek és létesítmények, amelyeknél ingyenesen fel lehet tölteni a kiürült palackokat. Ez azért fontos, mert ezáltal csökkenthető az eldobható flakonok száma. Az egyszer használatos műanyag palackok csökkentésének és a rászorulók támogatásának kettős céljával jött létre a cég és több mint 50 000 embernek biztosított egy életre elegendő tiszta vizet és 2019 végére körülbelül 45 millió műanyag flakonnal csökkentette a flakonok számát.
42. Beefcake Swimwear
Mel Wellsnek több mint két évbe telt elkészítenie a Beefcake Swimwear inspiráló Shopify webáruházát, amelyet az 1920-as évek ihlettek. A fürdőruhák készítése számos embernek biztosítja a megélhetését az oregoni Portlandben.
43. Silk and Willow
A Silk and Willow egy olyan cég, amely esküvői dekorációkat készít környezettudatos emberek számára. Shellie Pomery, az alapító, grafikai tervezőként kezdte pályafutását, egészen addig amíg meg nem találta új célját, amely során természetes festékkel fest szöveteket. A cég számos növény által festett selyemszalagokat, terítőket és kézzel készített írószereket árusít inspiráló Shopify webáruházában.
44. Taza Chocolate
Alex Whitmore és Kathleen Fulton alapították meg a Taza Chocolate-ot. A mexikói csokoládé rusztikus íze és textúrája ihlette a csokoládét, amelyet a Taza kő őröl meg az intenzív íz érdekében. Az inspiráló Shopfy webáruház közvetlenül a gazdálkodókkal működik együtt a méltányosság és etikus bánásmód címén.
45. SmartyPits
Amikor az alapító Stacia Guzzo édesanyja mellrákkal lett diagnosztizálva, Stacia elkezdte kutatni a rák kockázati tényezőit. Ekkor fedezte fel, hogy az izzadásgátló szerek alumíniumtartalmának köze van a mellrák kialakulásához, saját dezodorokat kezdett el készíteni. A SmartyPits inspiráló Shopify webáruházaazért jött létre, hogy biztonságosabb alternatívát teremtsen a hagyományos dezodorokkal szemben. Továbbá fontos volt számára, hogy teljesen eltávolítsa az alumíniumot a termékeiből és állatkísérletektől mentes, 100%-ban újrahasznosítható csomagolásokat gyártson.
46. MakerGear
Amikor Rick Pollack a 2000-es évek elején elkezdett kísérletezni a 3D-s nyomtatással, teljes munkaidőben dolgozott és szabadidejében alkatrészeket gyártott és házi készítésű nyomtatókat javított. Végül 2009-ben elindította a MakerGear-t és elkészítette a saját 3D nyomtatóinak sorozatát. Azóta a MakerGear számos elismerést kapott és lehetőséget biztosított helyi alkalmazottak foglalkoztatására.
47. Parkland
A 2015-ben alapított Parkland a műanyagot hátizsákokká és kiegészítőkké változtatja. A külső szövet rész 100%-ban újrahasznosított vizes palackokból készül. A dizájn és a termékek hozzájárulnak egy jó termék vásárlásához és kevesebb pazarláshoz. Amennyiben fontos számodra a környezetvédelem mindenképp vess egy pillantást erre az inspiráló Shopify webáruházra.
48. The Honey Pot
A The Honey Pot egy nők számára készített természetes összetevőkkel és gyógynövényekkel rendelkező termékek vállalata, amelyet nők gyártanak és a tudomány támogat. Az alapító Bea Dixon segíteni akart azoknak a nőknek, akiknek hónapokig kényelmetlenséget okozott a bakteriális vaginózis. A cég számos speciális termékekkel rendelkezik és természetes módszereket kínál a viszketés és irritáció csillapítására és a menstruációs görcsök kezelésére is.
49. Goodfair
Topper Luciani alapította meg a a Goodfair-t, hogy még egy esélyt adjon a hulladéklerakók felé igyekvő ruházatnak. A legtöbb használtruha-kereskedővel szemben, a Goodfair nem sorolja fel az egyes tételeket külön-külön. A vásárlók egy rejtélyes csomagot vásárolnak. Ez a folyamat időt és pénzt takarít meg a vállalat számára.
50. Lunchskins
Kristen Quigley azért alapította meg a Lunchskinst, hogy kiküszöbölje a műanyag csomagolások, táskák és edények használatát gyermekei ebéd és harapnivaló csomagolása közben. Az újrahasználható tasakok mosogatógépben moshatók, zsír-és nedvességállóak, míg a papírzacskók fehérítetlenek és komposztálhatók. Minden online rendelés után továbbá az Oceanic Preservation Society-t támogatja a cég.
Miért is fontos egy inspiráló Shopify webáruház?
Összegezve tehát megállapíthatjuk, hogy rengeteg olyan inspiráló Shopify webáruház létezik ma, ahonnan érdemes lehet ötletet meríteni a már meglévő vagy éppen készülő online webáruházadhoz, hiszen egy nemes cél vagy egy jó ötlet mindig közelebb hozhatja a termékeidet a vásárlóidhoz.
A cikk eredeti nyelven a Shopify blogján olvasható. Bejegyzésünk az ott megtalálható írás alapján készült.